Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
    Ми всичко е начертано бре, не мога да рабера кой диаметър те интересува? На външния диаметър на втулката му пусни +0.1 за да влезне плътно, а не в минус за да не хлопа.
    Ама да знаеш,че ако имаш теч от това няма да се оправи! Ако е превантивна мярка - добре.


    п.с Грешката е моя. Не е 46.8 а 48.8 мм. Ще го поправя.
    А Вътрешният диаметър на втулката полиамидната на колко я правиш, там където ще влиза пръта на рейката, +0,1мм?

    п.п. Пич, хайде оправи размерите на 100% в чертежа, че другата седмица ще ги правя, ако искаш служи и допуските на тия двата размера(вътрешен на полиамида и външен на метала)
    Благодаря!
    Last edited by Versace; d.m.y г., 20:13.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #77
      Да + 0.1, но ако искаш ти си го направи точно.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #78
        На вс 156 независимо от двг рейките са еднакви!!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #79
          46.7 e .
          Погледни размерите в моят чертеж. Свалял съм ги с микрометър, а и съм правил поне няколко втулки, които влизат плътно. По принцип, за да стане плътно и точно, първо набиваш полиамида в металната втулка с голяма стегнатост ( от + 0,08 до +0,1, той е мек и поддава) и след това , вече сглобени се изработва вътрешният диаметър по който се движи кормилният прът.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            46.7 e .
            Погледни размерите в моят чертеж. Свалял съм ги с микрометър, а и съм правил поне няколко втулки, които влизат плътно. По принцип, за да стане плътно и точно, първо набиваш полиамида в металната втулка с голяма стегнатост ( от + 0,08 до +0,1, той е мек и поддава) и след това , вече сглобени се изработва вътрешният диаметър по който се движи кормилният прът.
            Добре де, колегата беше казал, че тия размери от 147 не са същите на 156.
            Последно сега външния диаметър на металната втулка колко е за 156?

            46,8, 46,7 или 48,8мм
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #81
              Различни са бе човек, вчера я мерих. Седи разглобена на терасата. Ако искаш, ще ти я снимам заедно с шублера.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                Различни са бе човек, вчера я мерих. Седи разглобена на терасата. Ако искаш, ще ти я снимам заедно с шублера.
                Ок различни са, кажи сега размера колко е 46,8 или 48,8
                направо ще те помоля да го оправиш на чертежа и да сложиш допуски на важните размери.
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #83



                  Ето реалните размери. Не е нито 46.8 нито 48.8, за което се извинявам още веднъж - грешно съм видял пак при втората корекция. Размера е 48 мм. както се вижда и от снимката. Незнам защо при положение, че рейките са еднакви, тези размери са различни?!
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #84
                    Така като го гледам май най-добре е да е на нулата втулката т.е. точно 48мм
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Добре бе колега, защо не си избиеш втулката и по нея да направиш на струг? Аз поне така направих и отпаднаха всякакви терзания относно размерите. Между другото моята рейка беще същата като на колегата Dobromirski (сигурно е била сменяна ) и добре, че не направих предварително втулка по размерите на колегата GammaRay, както мислех да направя, защото щеше да е къса.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #86
                        Някой знае ли колко стърчи пръта на рейката от лявата страна, при максимално завит десен волан?
                        Ще си правя едно приспособление, за да изкарам лявата втулка и за това искам да знам.
                        Благодаря.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Значи външният диаметър на металната втулка е 46,75мм. Смених я днес, тефлоновата ми втулка изобщо я нямаше, ама имам чувството, че пак си почуква там. Сега ще покарам да видя.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Няма да се оправи почукването от втулката.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • #89
                              Кво почукване, то направо си блъска.
                              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение



                                Ето реалните размери. Не е нито 46.8 нито 48.8, за което се извинявам още веднъж - грешно съм видял пак при втората корекция. Размера е 48 мм. както се вижда и от снимката. Незнам защо при положение, че рейките са еднакви, тези размери са различни?!
                                Колега, надявам се да не го приемаш лично, но се научи да мериш със шублер !!!!

                                ---------- Post added at 06:22 ---------- Previous post was at 06:18 ----------

                                Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                                Значи външният диаметър на металната втулка е 46,75мм. Смених я днес, тефлоновата ми втулка изобщо я нямаше, ама имам чувството, че пак си почуква там. Сега ще покарам да видя.
                                С тия 5 стотни стегнатост, дано не ти се налага да я вадиш
                                Как разбра, че "пак" чука от там ? Пръта като го хванеш на ръка хлопче ли ? Ако ДА, виж какво си объркал

                                Comment

                                Working...
                                X